tisdag 13 oktober 2009

En lite sämre dag men inte dålig för det...

Jag är genomförkyld och huvudet känns som en blyklump och jag glömmer hela tiden vad jag ska göra och vad jag håller på med. Jag är lite värre än vanligt faktiskt. Anne-Sofie Oscarsson som jag har tränat för kommer inte till Kalmar mer för det är inte tillräckligt många som vill träna för henne och hon har desutom brutit foten. Läs mer om det här. Maria Gretzer slutar som förbundskapten. Läs mer om det här. Och Nettan har beskyllt mig för att vara en Ior och på goda grunder och tydligen har jag varit det ända sen i fredags. Ior säger att "Ingenting är så jävligt att det inte kan bli värre". Näää nu är det skärpning som gäller! Sur och ledsen och sjuk kan man väl få vara men ingen Ior väl...

2 kommentarer:

Hästdagbok om Janna fan Althena sa...

Usch, Krya på dig ! Ibland får man vara lite trött och hängig utan att bli kallad för Ior... Tycker inte att du en Ior!

Madde Dunsäter sa...

Tack Eva-Lena! Det var snällt sagt!
Mvh Madde