söndag 11 oktober 2009

Rolig men fullspäckad dag

Dagen har bestått av träningar hela förmiddagen och eftermiddagen har ägnats åt lite familjemys, fika på stan och bio Flickan med räven. Ikväll har Roger och jag suttit på klubben med uppdateringar av datorer och program och förberedelser inför den lokala ponnyhoppningen på söndag med omg. 3 i allsvenskan. All min ledig tid i veckan som kommer ska jag ägna åt att förbereda mig inför tävlingen. Jag kommer att sitta i sekretariatet under tävlingen och jag vet att när det är lagtävlan gäller det att man är förberedd och kan sina grejer. Jag skulle hinna med och rida Femman och Leunora ikväll också men jag fick be Nettan att rida Leuonora och Carro frågade tidigare idag om hon fick rida ut Femman en sväng i skogen. Med facit i hand var ju det kanon eftersom det som vanligt strulade med datorerna och allt tog tredubbelt så lång tid mot vad vi tänkt och då hann vi ändå inte halvvägs. Så kul ska det bli i alla fall med tävling! Säg bara till om du vill vara med och hjälpa till. Funktionärsträff med genomgång inför söndagen samt banbyggnation är det på lördag kl. 15.

Inga kommentarer: