tisdag 12 januari 2010

Återuppstånden från de döda...

Nu bloggar jag igen! Vårterminen 2010 är igång och i februari har jag jobbat på ORK i 14 år. Det känns helt sjukt att det är så länge men det känns samtidigt väldigt bra också. Idag har jag (som vanligt) svarat på tusen mail och gjort massvis med planeringsarbete. Personalmöte och styrelsemöte har också hunnits med och så har jag så klart trimmat lite på min lilla guldklimp, Mark Five den bästaste hästen som finns. Tränade några WE-övningar och han är ju bara bäst på allt den där hästen. Han gör mig glad varje dag och jag ska nog försöka att umgås lite mer med honom just nu eftersom jag känner mig bitter och sur för tillfället.
Nähä mina vänner nu måste jag luta mig tillbaka och ta några djupa andetag så vi ses imorrn!

3 kommentarer:

Fredrika sa...

Kul att du är tillbaka ser fram emot att läsa om bra och spännande saker. Det är ju ett av de nöjena jag har som mamma ledig är. Vi ses ha det gott!!

Jessica Lindgren sa...

Jag undrade just var du hade tagit vägen och vad som händer med foton och info om hästarna från förr som du skrev om? Hittar det inte på ORK:s sida men antar att du inte hunnit med ännu.

Madde Dunsäter sa...

Tack Fredrika!
Jodå Jessica jag håller på att fixa bilder samt info om de gamla hästarna på ORK. Har fått en hel del napp och jag har lagt upp en del sidor som jag inte har publicerat ännu men det kommer. Det kommer att ligga under Ridklubb och Nostalgitrippen. Ha tålamod för det kommer så småningom!