tisdag 11 augusti 2009

Morgonstund har guld...

Har för en stund sedan avslutat ett härligt träningspass på Femman. Snart är det slut på dessa härliga morgonturer för när han står på stall igen så är det till att rätta sig efter stallets öppettider. Idag blev det ett helt pass utan stigbyglar. Det var välbehövligt! Lyckades få in honom bra i ramen. Imorgon är det longering och uteritt men på torsdag tänkte jag ta igenom det här med tempoväxlingar och då kommer jag nog att behöva bli lite svettig och varm.
Idag jobbar jag delad tur. Börjar om ca 4 minuter med kontorsarbete följt av personalmöte. Ikväll sedan ska jag ha två träningsgrupper och två individuella träningar.

1 kommentar:

sofi sa...

Att rida tidigt på morgonen är det bästa jag vet. Att ge sig ut i skogen klockan 7 på morgonen när daggen fortfarande ligger kvar. En bättre start på dagen kan man inte få!