måndag 23 november 2009

Allsvenskan

Åhhh vad jag skulle tycka att det var roligt om jag kunde få rida i lag i hoppallsvenskan div 1 för Oskarshamns Ridklubb 2010. Jättekul om man kunde få ihop ett lag och att vi kunde träna tillsammans, hjälpa varandra både med träning men även på tävling, sporra och peppa och bara ha kul ihop.
De två första omgångarna i div 1 rids på söndagar och går i 1,20 (junior 1,10) och tredje och fjärde omgången rids under en och samma helg (lördag-söndag) och går i 1,20 (junior 1,10) och 1,30 (junior 1,20). Laget måste ha tre ryttare men man får ha fyra och en ryttare måste vara junior eller young rider. Laget måste anmälas senast 30 november så det brinner lite i knutarna. Vill du veta mer läs här. Hör gärna av dig till mig om du är sugen på att rida div 1. Det skulle göra mig väldigt motiverad och stimulerad inför att träna och tävla.

1 kommentar:

Maria Roth sa...

Om jag hade haft en häst & lite tid att träna så vet du att jag hade ställt upp :P