torsdag 5 februari 2009

Min nya mössa

Vad är det med det manliga könet egentligen? Idag kom Peter Engström till stallet och när han fick se mig i min nya mössa sa han att jag såg ju inte direkt så sexig ut. Sen fortsatte han med att säga -Vad är det du har på dig? Är det en mössa?
-Jamen det är väl klart att det är en mössa jag har den ju på huvudet svarar jag.
Inte nog med att vi ska städa, laga mat, tvätta, inte tjata och gnälla vi ska dessutom vara sexiga också och det sitter väl ändå inte i mössan. Varför kan man inte bara få vara fet, ful, finnig, blek och glåmig ifred ibland? Min mössa är varm och skön så RÖR INTE MIN MÖSSA!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker i alla fall att du är jätte gullig i din mössa!

Hästdagbok om Janna fan Althena sa...

Jag håller med ! Lyssna inte på honom...... Han är som han är :-)