torsdag 2 april 2009

Förebilder

Amanda intervjuade mig idag för imorgon ska hon på sitt nationella prov tala om förebilder. Jag fick frågan av henne om vem som är min förebild och det var en svår fråga att besvara med bara ett namn för man har ju ganska många. En av mina förebilder är min man Johan(undrar när det kommer kännas bekvämt att säga min man). Han har en skön och avslappnad stil och inställning till livet. Tar det som det kommer, är rätt nöjd med det mesta och funderar inte så mycket över sånt som man ändå inte kan påverka. När jag tänker på det så är faktiskt Femman och han ganska lika. Tar saker och ting med ro, tror på sig själva, har en egen stil och går sin egen väg och gillar att retas lite ibland.

1 kommentar:

malin sa...

Det går framåt !:D
och helt rätt det där med dig och Femman !:D haha
kram