fredag 3 april 2009

Jag vill ha skilsmässa NU!

Åh vad jag tycker att det är påfrestande att leva ihop med nån som inte klarar av att ändra sig! Eller inte ens försöker!
Sååå irriterande...
Ni vet de här småsakerna som man stör sig på tex smaskandet och glafsandet när man äter, inte sätta dit en ny toarulle när man tagit sista biten på förra rullen, laga mat i stekpannan och inte diska den direkt eller tappa bort nycklar hela tiden...
Grrrr... Jag blir så arg! Nu har jag fått nog!
JAG VILL SKILJA MIG från mig själv! Jag är så trött på mig! Egentligen gillar jag mig själv men det finns vissa egenskaper som jag lätt skulle kunna vara utan. Igår tappade jag min nyckel mellan stolarna i min gamla 745:a. Den åkte ner rätt långt och in under allt det där som är mellan stolarna och runt handbromsen och växelspaken. När jag skulle gräva fram nyckeln igen så dök väl några helt andra nycklar upp. Ja men ni gissar väl rätt! Så klart att det var de borttappade skåpsnycklarna. SUCK!

1 kommentar:

Hästdagbok om Janna fan Althena sa...

Haha, det var lite roligt!! Inte för dig kanske men för oss andra! Så att vi inte känner oss ensamma med våra senila hjärnor !!