söndag 10 maj 2009

35 träffar av 39 möjliga

Det är bra men det måste bli full pott. Idag har vi varit på tävling i Braås. Femman, Carro, Sanna, jag och Elsa. Jag startade två 1,20. och hade som mål idag att inte rida han till för stora avsprång. Resultatet ser ni i rubriken. Bra men det ska bli bättre! Första klassen var bed. A:0 och där hade vi nedslag redan på andra hindret. Andra klassen rev vi näst sista hindret i omhoppningen vilket var helt och hållet mitt fel. Han var så superfin och jag red jättebra fram till hinder 13. Jag lät han galoppera och hoppa med lite mer frihet idag och sköta sig mer själv och han blev bara finare och finare för varje språng. Jag behöver skärpa mig och hålla fokus hela tiden. Vinna eller försvinna! En liten miss och så är man borta! Otroligt kul är det i alla fall.

Inga kommentarer: