torsdag 14 maj 2009

Inredningstips mottages

Idag kom jag så äntligen upp på mitt kontor uppe på skullen. Det är väldigt varmt däruppe och lite för dåligt planerat. Jag tycker om det där kontoret men jag skulle jättegärna vilja att nån kommer och inreder det åt mig så att det blir mer praktiskt och smart och snyggare. Äntligen hemma kanske fast inte Lulu för jag vill inte ha blommiga kuddar och ljuslyktor i lila, rosa och orange. Jag gillar kontorsarbetet och idag hann jag med en hel del tex betala räkningar, göra semesterårsavslut, boka av inbetalningar och skicka ut påminnelser, sortera papper och lite till.
Dagen avslutades med två hoppträningsgrupper en ponny och en hästgrupp.
Nåt i stil med detta hade varit fräscht!

1 kommentar:

Ewa sa...

Kanske kunde Äntligen hemma fixa lite allt möjligt om de kom till oss: ditt kontor, uteboxar, parkeringen, uppbindningsplats mm. Hmm vi får nog skriva ett brev...