onsdag 27 maj 2009

Det går upp och det går ner

Igår var jag nere och tränade på Björnö för Anne-Sofie Oscarsson. Det gick ganska bra och hon tyckte att jag gjort framsteg. Tyvärr är jag genomförkyld och det var jag förra gången jag tränade för henne också. Lite typiskt, men jag kämpade på! Jag blir lite irriterad på mig själv att jag inte rider ännu bättre men det är väl bara att träna på mer. Femman skötte sig som vanligt bra men han kändes inte precis som vanligt i framridningen (tyckte redan i söndags att det var något som var annorlunda) och när jag travade av honom kändes han oregelbunden. Kollade honom sen när jag kom hem men det syns ingen hälta i alla fall. Nu blir det två veckor ledigt för hans del endast skritt. Ingen fälttävlan på lördag alltså som det var tänkt.

1 kommentar:

Hästdagbok om Janna fan Althena sa...

Hoppas han kommer tillbaka snabbt ! Han börjar bli så jättefin !!