söndag 17 maj 2009

Från tävlingshäst till ridskolehäst till tävlingshäst igen på 8 dagar

Så här har Femmans vecka sett ut;
Söndag - tävling i Braås
Måndag - ledig
Tisdag - massage
Onsdag - tre ridskolelektioner
Torsdag - en ridskolelektion
Fredag - två ridskolelektioner
Lördag - en ridskolelektion
Söndag - tävling i Växjö. Felfri i båda klasserna och 3:e placerad i 1,20 och 4:e placerad i 1,30
Så tack alla elever på ridskolan som ridit Femman i veckan och gjort ett så bra jobb. Själv har jag vilat mig i form!

3 kommentarer:

Ewa sa...

Tack för att du lånar ut Femman till oss lektionsryttare!

Hästdagbok om Janna fan Althena sa...

Ja han är flexibel, den där Mark Five !!

Anonym sa...

Jag tittade förbi, och alltid är det kul att göra någon glad med ett litet avtryck innan man klickar sig vidare.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag och välkomnar dig välkommen till mitt krypin:
http://www.metrobloggen.se/offer

Beskrivning: Händer som aldrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna, minnen som förföljer mig natt som dag.

Finner du intresse och fängslas av läsningen är du välkommen, uppskattas till max, att via bloglovin prenumerera.
Jag hoppas vi hörs!