söndag 4 januari 2009

Att tvivla på sig själv

Vissa dagar när man känner sig deppig och låg i humöret och man tvivlar på sin egen förmåga och existens, då kan det vara bra att plocka fram något som gör en glad (gladare eller mindre ledsen) och lite mer pepp.
På vårt bröllop gav mina kompisar Johan lappar med ord som beskriver mig. Så när/om han börjar tvivla på oss/sig själv ska han plocka fram dessa och komma ihåg varför han gifte sig med mig.
De är ju jättebra för mig att läsa också.

Så här beskrev mina kompisar mig;
  • GENUIN
  • DRIFTIG
  • ENGAGERAD
  • GLÄDJESPRIDERSKA
  • SPRUDLANDE
  • INTENSIV
  • GENERÖS
  • KREATIV
  • AMBITIÖS
  • POSITIV
  • SMART
  • KARISMATISK
  • SKRATTDROTTNING
  • SKÖNT HÄMNINGSLÖS
  • FULL I FAN

2 kommentarer:

Hästdagbok om Janna fan Althena sa...

Vilken bra present, såna kort skulle jag också behöva.Ofta! Korten stämmer väl in på dig, jag kunde ha skrivit dom själv :-D. Alla tvivlar vi på oss själva och vårt liv lite då och då.... Då måste man titta på vad man har o vad som är viktigast för e. Ta fram ett av korten och sug åt dig. Tänk vilka vänner du har!

Anonym sa...

Jo det är sant, man lär sig på att bli lurad då och då.

Ja vi ses ! kram kram :D