lördag 17 januari 2009

Det ska börjas i tid!

Elsa 2 år
Dagens outfit
Ridbyxor - Elsa har fått dem av Elin E
Säkerhetsväst - Elsa har lånat av Elin E
Ridhjälm - födelsedagspresent, från Djur och Natur
Ryktlåda - födelsedagspresent, från Djur och Natur
-Nettan, jag har hört att du har ledig plats i ditt Ridlekis. När kan jag börja?

Innan Johan träffade mig var hans motto; Hästtjej - no way! Jag tror att det var därför han var singel så länge. Jag menar -Vem kan väl vara bättre än en hästtjej?
Vi är målmedvetna, envisa, starka, driftiga men samtidigt tålmodiga, omtänksamma, ödmjuka och känsliga! Eller hur? Det är väl några av de egenskaper vi ryttare måste besitta för att lyckas.

7 kommentarer:

Nettan sa...

Kanoners kanon... Vilken ridtjej!
Eftersom Nettan är lite harig, kan vi kanske börja med några privatlektioner på Friggan?

Hästdagbok om Janna fan Althena sa...

Det ska börjas i tid :-) Fyller hon år idag?
De där egenskaperna du rabblade upp om hästtjejer..... Gäller det killarna också ?? Tveksamt, tror att dom egenskaperna är specifikt riktat till de kära hästarna.

Anonym sa...

Mamma och jag är dödsföräslkade i din unge nu! Hon måste hit och leka med oss snart. Kolla bara på henne, vilken pudding :D

Madde Dunsäter sa...

Elsa fyllde år på trettondagsafton.

Anonym sa...

Jaa jag såg den, vilken sötnos!,nu blir jag glad igen!:D
Det ska börjas i tid :D!Kram

Anonym sa...

Du har rätt madde. Dom egenskaperna har ryttarna på elitnivå. Sen får erat eget samvete döma var ni är någonstans i skalan. :-)

Anonym sa...

Gud så söt hon är :D