tisdag 20 januari 2009

Jerringpriset gick till Kalla!

Jag hade planerat så dåligt igår och lagt tävlingssektionsmötet kl. 19.30 och Idrottsgalan började kl. 20. Eftersom jag var tvungen att ut och promenera med Femman efter hans massage så kom jag hem strax innan kl. 21. Precis lagom för att se att Rolf-Göran inte blev årets manlige idrottare. Sen blev han femma till Jerring-priset och så har det varit liv om att ridsporten skulle ha gjort en kupp. Pyttsan!
Femman fick ju som sagt massage igår av Anette Olsson. Du kan läsa mer om henne här. Han var lite spänd i korsryggen och något ansträngd i bakknäna. Jag fortsätter köra på med min ryggstretch.
Tävlingssektionen planerade vårens tävlingar och preliminärt ser det ut enligt följande;
1/2 Banhoppningsträning
17/2 Banhoppningsträning
15/3 Klubbhoppning
29/3 ev. Lokal hoppning ponny/häst
31/3 Banhoppningsträning
3/5 Klubbdressyr
17/6 Kvällshoppning
27-28/6 Kombinationstävling klubbhopp- och dressyr

Inga kommentarer: