torsdag 11 december 2008

Arbete på lina!


Idag blev det ändrade planer. Josefina skulle komma in med Shadow och då byter vi hästar och rider varandras men idag hade han tappsko så det blev inte så. Fick tänka om och longerade Femman istället på uteridbanan.



Elsa var och hälsade på mig på jobbet idag. Hon gillar att vara i stallet.

Nella och Undra från Stallvärdarnas banhoppningsträning.

Har haft två träningsgrupper i hoppning idag, en ponnygrupp och en hästgrupp och så stallvärdsridning. På eftermiddagen hade jag privatlektion på skolhästar för två tjejer som vill börja rida i någon grupp till nästa termin. De gav mig beröm och tyckte att jag var duktig och att det kändes säkert. Alltid lika roligt att få beröm, jag suger åt mig.

Min gamla medryttare Jessica hörde av sig igår kväll. Hon kommer upp den 2 januari och rider Femman på dressyrträning för Nettan. Jättekul! Vi saknar henne!


Inga kommentarer: