lördag 20 december 2008

Arbetsgivardag igen!

Har varit på kurs idag igen i Kalmar anordnad av Svenskt Näringsliv. Mycket bra inormation!
Hann precis hem till min löshoppning 14.20. Sex hästar hoppade, däribland Femman.
Hade endast två ryttare i dressyrträningsggruppen idag. Kristina på Leunora och Agneta på Ozo. De rider dessa hästar så himla bra och de berömde lektionshästarna på ORK för att de är så trevliga och att det är så bra att de rids av instruktörerna på olika träningar. Kul att höra!

Jag filmade min första ridgrupp och den andra övade självständig ridning samt repeterade skänkelvikning från förra veckan.
Malin, Amanda och Mimmi gav mig en hel låda med skumtomtar. Livsfarligt...
Från sista gruppen på fredagar fick jag glögg och choklad från Mrs Brown. Mums!

Denna vecka är sista för den här terminen. Det har varit mycket "hopp och lek" i grupperna. Voltige, hela havet stormar, fri ridning, barbacka och en del avramlingar...

Inga kommentarer: