torsdag 18 december 2008

En vecka kvar till jul!

Tomas med sin barngrupp.


Frida hoppade in igår igen och vikarierade för Nettan. Kul att jobba ihop med Frida!

Jag hade endast två ekipage på dressyrträning igår. Det märks att vi börjar närma oss jul. Vi hade ganska många återbud i de vanliga grupperna också.

Sista veckan nu innan juluppehåll. Vårterminen startar igen 7 januari. Jag ska vara föräldraledig fom måndag i tre veckor. Tror inte riktigt att det kommer att bli så, vi har en hel del planeringsarbete kvar inför nästa termin.

Millan och Taz


Jag filmade min ridskolegrupp igår på ridningen. Vi ska träffas och fika och titta på filmen söndagen den 28 december kl. 16 på klubben. Hoppas att filmen blev bra. Jag zoomade helt vilt och okontrollerat.



Elin och Amanda är två av våra ambitiösa och duktiga stallvärdar!

På jullovet blir det aktiviteter av olika slag; uteritt, utbildningsdag för stallvärdarna, julklappshoppning, julaftonsmorgon i stallet med tårtor och julklappsutdelning, dressyrträning för Christina Aldén, barnläger, dressyr- och hoppträning för Nettan.


Tomas skrapar Trisslott och hoppas på att vinna storkovan!

Inga kommentarer: